Zamówienia | Katowickie Wodociągi Spółka Akcyjna

INFORMACJA dla Wykonawców!

Zgodnie z Wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień sektorowych, których wartość szacunkowa nie przekracza kwot  określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w Katowickich Wodociągach S.A., z dnia 01.01.2017r. (tekst jednolity z dnia 17.01.2019r.), niektóre postępowania prowadzone są poprzez Platformę Zakupową Marketplanet e-Zamawiający i tym samym komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym, w przypadku tych postepowań, odbywa się głównie przy użyciu tejże platformy, wraz ze składaniem ofert w formie elektronicznej. Platforma gwarantuje zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. W poniższym wykazie postępowań, tytuły postepowań które są prowadzone poprzez platformę, podlinkowane są do tej właśnie platformy. Aby skutecznie złożyć ofertę należy posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny, wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny musi spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz.1579 z późn.zm.).

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji, czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576-87-90, email:  gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Wejście na platformę poprzez link:

https://wodociagi-katowice.ezamawiajacy.pl

lub
https://oneplace.marketplanet.pl

Korzystanie z Platformy jest bezpłatne, a rejestracji należy dokonać zgodnie z instrukcją dla wykonawców znajdująca się na platformie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.

Zamówienie: ZDP/PN/R/23/19

  • Przedmiot postępowania: „OCHRONA FIZYCZNA I DORAŹNA OBIEKTÓW, PRZEGLĄDY I KONSERWACJE INSTALACJI ALARMOWYCH I SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻARU / WŁAMANIA ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONWOJOWANIA GOTÓWKI I INNYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH”
    Numer postępowania: ZDP/PN/R/23/19
  • Status postępowania: rozstrzygnięte
kategoria: Ogłoszenie o zamówieniu [1]
Format Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
pdf OGŁOSZENIE O PPRZETARGU 107.03KB pobierz plik : OGŁOSZENIE O PPRZETARGU
kategoria: SIWZ [2]
Format Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
pdf SIWZ.pdf 5.61MB pobierz plik : SIWZ.pdf
zip dokumenty edytowane.zip 101.36KB pobierz plik : dokumenty edytowane.zip
kategoria: Zapytania i odpowiedzi/modyfikacje [1]
Format Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
pdf odpowiedź na zapytanie nr 1.pdf 66.02KB pobierz plik : odpowiedź na zapytanie nr 1.pdf
kategoria: Część jawna [1]
Format Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
pdf Część jawna.pdf 105.39KB pobierz plik : Część jawna.pdf
kategoria: Ogłoszenie o wyniku [1]
Format Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
pdf Ogłoszenie o wyniku na www.pdf 527.71KB pobierz plik : Ogłoszenie o wyniku na www.pdf
wszystkie zamówienia

do góry