Katowickie Wodociągi przypominają o udogodnieniach i usługach, które poprawiają komfort i jakość korzystania z usług, a także przyczynią się do ochrony środowiska naturalnego.
Bezpłatna usługa informacyjna SMS! Dzięki niej otrzymasz informacje o planowanych przerwach w dostawie wody lub awariach na naszej sieci wodociągowej. Ta usługa jest dostępna dla wszystkich mieszkańców Katowic.
https://www.wodociagi.katowice.pl/strefa-klienta-wodociagi-katowice/usluga-sms
Z serwisem iBOK masz pełną kontrolę nad swoim kontem. Dzięki niemu możesz sprawdzić stan należności, przeglądać faktury, przesyłać nam wiadomości, opinie, komentarze czy reklamacje oraz podawać stan licznika. Program iBOK jest dostępny dla wszystkich Klientów - odbiorców, którzy mają bezpośrednio z nami podpisaną umowę.
https://www.wodociagi.katowice.pl/strefa-klienta-wodociagi-katowice/i-bok
Dzięki tej usłudze otrzymasz fakturę elektroniczną z takimi samymi danymi jak faktura papierowa, ale z wieloma korzyściami, tj.: pewność dostarczenia w konkretnym miejscu i czasie, mniejsze koszty i krótszy czas dostarczenia w porównaniu do faktury papierowej, możliwość dostępu do niej z dowolnego miejsca na świecie, wygodne przechowywanie w katalogach elektronicznych oraz wspomaganie ochrony środowiska naturalnego.
https://www.wodociagi.katowice.pl/strefa-klienta-wodociagi-katowice/e-faktura