Ruszyło nowe Biuro Obsługi Klienta | Katowickie Wodociągi Spółka Akcyjna

Ruszyło nowe Biuro Obsługi Klienta

2011-05-05

Katowickie Wodociągi S.A. od 1 lutego br. uruchomiło Biuro Obsługi Klienta.

Biuro znajduje się przy ul. Obrońców Westerplatte 89. Klienci obsługiwani są w sali operacyjnej na parterze budynku z wejściem od strony ulicy. W pomieszczeniu tym znajdują się trzy stanowiska bezpośredniej obsługi, które podzielone zostały tematycznie: informacja techniczna, informacja w sprawie umów, rozliczeń i zadłużeń, informacja ogólna oraz kasa.

Biuro Obsługi Klienta zajmuje się:
·przyjmowaniem interesantów we wszystkich sprawach związanych z działalnością Spółki,
·zawieraniem, aneksowaniem, rozwiązywaniem umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków,
·bezpośrednim załatwianiem zgłoszonych spraw lub kierowaniem do właściwych komórek organizacyjnych,
·inkasowaniem należności za faktury wystawiane w ramach usług realizowanych przez Spółkę,
·informowaniem, wyjaśnianiem oraz udzielaniem pomocy w wypełnianiu formularzy,
·przyjmowaniem wszelkiej korespondencji składanej w siedzibie Spółki.

Godziny otwarcia BOK oraz KASY:
poniedziałek     8.00 - 16.00
wtorek- piątek 8.00 - 14.00

do góry